Tietoa meistä

Viaplay Group

Viaplay Group AB (publ) on kansainvälinen haastaja suoratoistomarkkinoilla. Viaplay Group AB (publ) on Pohjoismaiden johtava viihteen tarjoaja. Viaplay-suoratoistopalvelumme on saatavilla kaikissa Pohjoismaissa sekä Hollannissa ja Puolassa. Lisäksi Viaplay Select -sisältökonseptimme on saatavilla kumppaniemme kautta ympäri maailmaa. Tarjontaamme kuuluu myös tv-kanavia useimmilla markkina-alueillamme sekä radioasemia Norjassa ja Ruotsissa. Suomessa kuluttajabrändeihimme lukeutuvat Viaplay -suoratoistopalvelu sekä V sport & V film maksu-tv-kanavat. Tavoitteemme on viihdyttää miljoonia ihmisiä ainutlaatuisella paikallisesti relevantilla tarinankerronnallamme, joka kattaa huippuluokan live-urheilun, elokuvat, sarjat ja musiikin sekä kasvattaa liiketoimintaamme kannattavasti ja vastuullisesti sekä tuottaa kestävää arvoa kaikille sidosryhmillemme. Viaplay Group on listattu Nasdaq Tukholmassa ("VPLAY B").

Erika Miramo

Head of Marketing & PR