Tietoa meistä

Viaplay Group

Viaplay Group AB (publ) on kansainvälinen haastaja suoratoistomarkkinoilla. Viihdytämme miljoonia ihmisiä päivittäin suoratoistopalveluidemme sekä tv- ja radiokanaviemme kautta tuomalla parhaimmat ja viihdyttävimmät sisällöt kuluttajien saataville – olivat ne sitten huippu-urheilua, elokuvia, sarjoja, musiikkia tai omia Viaplay Originals -alkuperäistuotantojamme. Suomessa kuluttajabrändeihimme lukeutuvat Elisa Viihde Viaplay -suoratoistopalvelu sekä V sport & V film maksu-tv-kanavat. Viaplay Groupin suoratoistopalvelu Viaplay on saatavilla myös Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Islannissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Puolassa, Yhdysvalloissa ja Hollannissa. Viaplay tullaan lanseeraamaan Iso-Britanniaan vuoden 2022 aikana, ja Kanadaan, Saksaan, Itävaltaan ja Sveitsiin vuoden 2023 aikana. Viaplay tulee toimimaan ainakin 21 maassa vuoden 2023 loppuun mennessä, joista vähintään viidellä markkina-alueella kumppanuuksiin perustuvalla Viaplay Select -brändisisältökonseptilla.  Viaplay Group on listattu Tukholman Nasdaq-pörssissä (‘VPLAY B’).

Erika Miramo

Head of Marketing & PR