Maailman kiistanalaisin kamppailulajien tähti tekee paluun: katso Conor McGregorin paluuottelu yksinoikeudella Viaplayssa

23 toukokuuta 2024 - Viimeksi päivitetty 27 heinäkuuta 2024

UFC:n 30-vuotisen historian myydyimpien pay-per-view-otteluiden top 10:ssä peräti kahdeksassa on ollut pääosassa sama mies - "The Notorious" Conor McGregor. Miljoonat MMA-fanit ympäri maailmaa liimautuvat ruutujen ääreen lauantain ja sunnuntain välisenä yönä 29. kesäkuuta, kun kamppailumaailman supertähti astuu takaisin häkkiin. Legendaarisella T-Mobile Arenalla Las Vegasissa käytävä ottelu on katsottavissa Viaplayssa PPV-tapahtumana.

On kulunut kolme vuotta siitä, kun McGregor oli viimeksi tositoimissa. Tuona yönä hän mursi jalkansa Dustin ‘The Diamond’ Poirierin kanssa käydyn katkeran kilpailun kolmannessa ottelussa Kuntoutuksen lisäksi entinen mestari on käyttänyt välivaiheen saadakseen Hollywood-uransa lentoon ensimmäisellä roolillaan kulttielokuva Roadhousen uudessa versiossa. Mutta vapaaotteluhäkki on paikka, jossa McGregor on omimmillaan ja sen hän ottaa uudelleen haltuun vain kuuden viikon kuluttua.

Kahdessa viimeisessä ottelussaan kärsittyjen tappioiden jälkeen McGregor palaa lajinsa pariin valtavat paineet harteillaan. Pitkä tauko ja sarja valitettavia harhapolkuja MMA-maailman ulkopuolella ovat saaneet fanit ympäri maailmaa kyseenalaistamaan, onko tähti edelleen yksi maailman parhaista. McGregor taisteleekin nyt voiton lisäksi myös uskottavuudestaan.

Paluuottelun vastustaja on 38-vuotias Michael Chandler, joka liittyi UFC:hen kolme vuotta sitten tehtyään pitkän uran yhtenä UFC:n isoimman kilpailijan Bellatorin suurimmista tähdistä. Chandler on otellut viisi kertaa UFC:ssä. Ensimmäisestä esiintymisestään lähtien amerikkalaisesta on tullut yksi kevyen luokan suurimmista tähdistä. Hän on odottanut kärsivällisesti ja valmistautunut yli vuoden kaksintaisteluun McGregorin kanssa - eikä vähiten siksi, että hänen korkean profiilin vastustajallaan on ollut vaikeuksia pysyä keskittyneenä taistelulajeihin.

"UFC-ottelut ovat aina mahtavaa viihdettä mutta kukaan ei takaa draamaa ja jännitystä kuten McGregor. Hänen otteluissaan on aina jotakin todella erityistä ja siksi odotammekin paluuottelua Michael Chandleria vastaan suurella innolla. Tällä tasolla ei ole helppoja otteluita, eikä UFC 303 tule olemaan poikkeus. Kilpailu on kovaa ja taso äärimmäisen korkealla. McGregor on yksi urheilumaailman suurimpia tähtiä, joten on mahtavaa että voimme tarjota tämän ottelun yksinoikeudella Viaplayssa”, sanoo Peter Nørrelund, Viaplay Group EVP & Chief Sports & Business Development Officer.

Conor McGregorin paluuottelu Michael Chandleriä vastaan on Suomessa katsottavissa yksinoikeudella Viaplayssa PPV-otteluna lauantain ja sunnuntain välisenä yönä 29.-30. kesäkuuta hintaan 49,99€.