Kuumia sinkkuja, huippukokkeja, unelmakoteja ja ruotsalaista talousneuvontaa - Viaplayn tarjonnassa nyt entistä enemmän pohjoismaista viihdettä

3 syyskuuta 2024 - Viimeksi päivitetty 16 syyskuuta 2024

Viaplayn tarjonnassa on tästä päivästä alkaen aiempaa enemmän pohjoismaisia realitysarjoja. Katsojilla on nyt mahdollisuus tutustua muun muassa ruotsalaissarjoihin Paradise Hotel Sweden, Buying Blind Sweden ja Luxury Trap Sweden. Viaplayn kattauksesta löytyy myös tanskalainen versio suositusta formaatista MasterChef sekä norjalainen remonttiohjelma Amazing Makeovers.

Paradise Hotel Sweden (kausi 15)

Ruotsin suosituimmassa realityssä kymmenen sinkkua kirjautuu sisään luksushotelliin Meksikossa. Pelissä on puoli miljoonaa kruunua ja paratiisissa voi tapahtua mitä tahansa. Katsojille on tarjolla 36 jakson verran rakkautta, juhlia, petoksia ja kyyneleitä. Ohjelman juontajana toimii vaikuttajana paremmin tunnettu Nicole Falciani.

Luxury Trap Sweden (Lyxfällan, kausi 34)

Sarjassa autetaan taloushuolista kärsiviä ruotsalaisia perheitä. Luxury Trap -tiimi löytää ratkaisuja, jotka vaativat sekä pieniä että suuria uhrauksia - ja katsojat saavat samalla itselleenkin vinkkejä, kuinka selvitä tiukassa taloudellisessa tilanteessa. Kauden aikana apua saavat muun muassa shoppailevat vanhemmat Simon ja Ann-Marie, jotka ovat tuhlaamisellaan luoneet perheelleen suuret velat.

Buying Blind Sweden (Husköp i Blindö, kausi 1)

Menestyneen tanskalaisformaatin ruotsalaisversiossa osallistujat jakavat unelmatalonsa mitat asiantuntijaryhmälle, jonka tehtävänä on löytää sopiva koti. Kun talo on ostettu, remontoitu ja korjattu, heidät viedään uuteen kotiinsa silmät sidottuina. Ohjelman juontajana toimii tunnettu ruotsalainen tv-kasvo Carin da Silva.

Jäiset tiet ja Swedish Truckers

Viaplayn tarjonnasta löytyy nyt uudet kaudet ruotsalaisista rekkakuskeista kertovia realitysarjoja: Jäiset tiet (kausi 13) kuvaa Pohjois-Ruotsin talvisissa olosuhteissa töitä paiskivia ammattilaisia ja Swedish Truckers –sarjassa (kausi 9) seurataan ympäri Ruotsia matkaavia ammattiautoilijoita.

MasterChef Denmark

Kokkiohjelman kansainvälisten versioiden ystäville tarjolla on nyt MasterChef Denmarkia (kausi 10). Tanskan kulinaristilahjakkuuksien metsästystä löytyy Viaplaysta 56 jaksoa, joissa pääsemme seuraamaan intensiivisiä päiviä, yllättäviä käänteitä ja loputtomia haasteita matkalla kohti palkintoa - ja tietysti paljon lahjakkuutta ja ruoasta nauttimista.

Amazing Makeovers (Eventyrlig oppussing, kaudet 5-9)

Viihdyttävässä norjalaisessa remonttisarjassa Halvor Bakke ja hänen tiiminsä vierailevat seikkailunhaluisina uusissa paikoissa ja mökeissä ympäri Norjaa ja remontoivat ne taidokkaasti uuteen ilmeeseen. Katsojat saavat nauttia hienojen remonttien lisäksi upeista norjalaismaisemista.

Lisätietoja:

Erika Miramo, Head of Marketing & PR, Viaplay Group Finland